Rättvik

Då var vi i Rättvik, vackra Rättvik.

Första stoppet var vid rodeln. Jäklar va fort man åkte ner. Man kunde ju bromsa men det gjorde ju inte Johan. Jag åkte bakom honom, vågade inte riktigt åka själv. Men gud vilken vacker utsikt det var där uppe på toppen.
image
image

image
image
image

Middag på big street

Guuud vilken god mat. Har bara 2/4 mat bilder. Men vilka tallrikar. En sån bra service också. Jag och Johan beställde varsin drink. Min med jordgubb någonting. Snuskigt god. Johan beställde något med jack Daniels och fick en fjollig drink. Inte precis va han hade förväntat sig. Och god var den inte heller.
image
image
image

Spa dag. Killarna tyckte att jag o Anette förtjänade en spa dag eftersom vi var med på crossbanan hela tiden och fixade o donade. Vilket vi höll med om. Det var riktigt skönt och avkopplande att vara där o få njuta i lugn o ro.
image
image
image
image

Lilja hittade en rolig lekplats som hon ville leka på. Det fanns ett schack spel som hon gillade. Speciellt häst pjäserna. Klappa o krama. Sen så gungade ja också vilket jag tycker är såå skönt och roligt. Fick mig även en svalkande men kletig god sandwich glass. Gott i denna värmen.
image
image
image
image
image

Wroooom. .. då var det dax för gokart. Skandinaviens största gokartbana. Fy i Helvete va fort de gick. Trodde ja skulle välta i svängarna och flyga i väg på raksträckorna. Men kul var det.. riktig adrenalinkick..
image
image
image

Nu får vi tacka Rättvik för den hör gången. Får se när vi kommer tillbaka igen. (Nästa år?!) På något sätt så längtar jag dit igen. Det var så vackert.
Tackar även Anette och sami för en fantastiskt vecka.

Lämna en kommentar